Mercedes-Benz

Magazyn Mercedes me.

Odkryj kolejne wydanie.
Magazyn Mercedes me

Ostatnie artykuły.

Pokolenie mocy.

Pokolenie mocy

Co każdy marketingowiec wiedzieć powinien: „Power Generation”, pokolenie 50+, które czuje się 11 lat młodziej. Dobra sytuacja finansowa pokolenia 50+ i drzemiąca w nim energia i otwartość na nowe technologie powinna wzbudzać nasze zainteresowanie - wszystko o najnowszym badaniu przeprowadzonym wśród dorosłych.

Kurs do przyszłości.

FREE NOW w Polsce
fot. Filip Klimaszewski

Jaka jest przyszłość mobilności w mieście? Odpowiada Krzysztof Urban, prezes FREE NOW w Polsce, w której Daimler AG ma połowę udziałów.

Statuetki „She’s Mercedes” wręczone!

She’s Mercedes
fot. Dominik Lichota/Mercedes-Benz Polska

Reportaż o najpiękniejszym konkursie roku i kobietach, które osiągają sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym.

Pierwsi w Europie, pierwsi w Polsce.

AMG Brand Center
fot. Christian Witt

Artykuł i fotorelacja z uroczystego otwarcia pierwszego w Polsce salonu AMG Brand Center w Gdańsku.



Wydawca i redakcja.

Wydawca i redakcja

Nowa koncepcja magazynu Mercedes me oznacza pożegnanie z czasopismem dla klientów w tradycyjnej formie. Magazyn Daimler AG identyfikuje się jako czasopismo społecznościowe. Ma ono odzwierciedlać zróżnicowane zainteresowania przyjaciół, wielbicieli i klientów świata marki Mercedes-Benz. Pierwszy magazyn Mercedesa ukazał się już w roku 1955 – wówczas jeszcze pod tytułem „Informacje eksportowe Mercedes-Benz”.

Teraz można pobrać nasz magazyn bezpłatnie jako aplikację na system iOS lub Android.

Treści.

Treści

Magazyn koncentruje się na treściach, jakie oferuje Daimler AG jako duży koncern ‒ na badaczach, myślicielach, przygodach, emocjonujących przeżyciach, niezwykłych pomysłach i pionierskim duchu. Opowiada historie z wnętrza jednej z najbardziej elektryzujących marek na świecie.

Magazyn Mercedes me otwiera przed czytelnikiem ducha naszych nowych czasów i optymistycznie patrzy w przyszłość. Wiedzę przekazuje w przystępny sposób, a bohaterów prezentuje z bliska i wiarygodnie. Emanuje przy tym zmysłowym luksusem oraz budzi pragnienia, jak to od zawsze czyniła marka Mercedes-Benz

Więcej informacji.

Więcej informacji o Magazynie Mercedes me

Wydawca:
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o.,
ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa,
tel. +48 22 312 50 00

Redaktor Naczelna:
dr Ewa Łabno-Falęcka

Redakcja:
Tomasz Mucha, Aleksander Rzepecki, Elżbieta Wygoda

Współpracownicy:
Rafał Jemielita, Jerzy Piechociński, Leszek Belke, Janusz Suchodolski, Bartosz Jakubowski, Piotr Kanikowski, Andrzej Rocki

Redakcja graficzna:
Monika Borkowska, Anna Angerman

Fotoedycja:
Dorota Świderska

Biuro Reklamy:
Jolanta Kurek, tel. +48 692 440 107

Project Manager:
Monika Siwiec, tel. +48 504 807 193

Pobierz magazyn na system Android

Pobierz magazyn na system Android

Pobierz magazyn na system iOS

Pobierz magazyn na system iOS